pondělí 26. října 2009

Máme nové stránky našeho spolku .

Vážení čtenáři tohoto blogu.
Tento blog už dosloužil a je nahrazen  novým. Ještě na něm pracuji , ale už nyní se můžete podívat jak bude vypadat. Hlašte prosím chyby , které na něm objevíte.
Díky - autor Viragodědek

5 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Tak jsem zvolila tuhle cestu, abych ti pochválila tvoji práci :-D SUPR!!! motobaba

Anonymní řekl(a)...

Jen tak dál. Je to přehledné a velice zajímavé, jen tam přidej společné foto, kde jsem také já:-) Šabik

Anonymní řekl(a)...

naucil hodne

Anonymní řekl(a)...

Je mi 65 a takova parta stejne prastenych mi chybi. Urcite se k Vam pridam jen co se otepli. Cau.

michal řekl(a)...

Super práce s webovkami, ten projekt vypadá moc pěkně. Sice jsem o dvě generace mladší, ale cením si každého staršího člověka, který na motorce jezdí a aktivně se podílí na komunitním životě. Ono je to fajn, když pak lidi na srazech drží pohromadě a nechodí jenom kolem sebe s pivem v ruce. Nikdy totiž nevíte, kdy se vám na cestách něco stane. Já třeba když vidím kolegu v nesnázích, tak nelením, přibrzdím a zeptám se. Třeba letos jsem už kupoval kryty páček, protože kolega měl problém s řízením. ;-)